marcowe wyzwanie biegowe

marcowe wyzwanie biegowe

Początek miesiąca, zima w pełni, a ja rzucam Wam biegowe wyzwanie.

Kto przebiegnie najwięcej kilometrów w tym miesiącu?? Liczy się nie tylko “przebieg”, ale także regularność treningów. To znaczy, w cotygodniowym planie treningowym powinny się znaleźć co najmniej 2 biegi.

Oczywiście są dwie kategorie:

1 – początkujące biegaczki

2  – niepoczątkujące biegające czyli pozostałe dziewczyny, które nie są w pierwszej grupy

Zapisujemy swoje treningi np. na endomondo lub innej aplikacji połączonej z zegarkiem lub telefonem i na koniec miesiąca chwalimy się podsumowaniem:-) Wygrywa największy „przebieg” podparty regularnością:-)

Będą nagrody!!! 

Wygrane (po jednej z każdej kategorii) dostaną ode mnie  TRENING PERSONALNY PILATES Core (lekcja indywidualna) wraz z konsultacją dietetyczną polegającą na analizie nawyków żywieniowych oraz określeniu celów / kierunków działania w zakresie odżywiania i trenowania. 

W następnym poście przygotuję ćwiczenie, które pomoże Wam zrealizować biegowe wyzwanie.

ZACZYNAMY??!!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *