Browsed by
Miesiąc: Luty 2018

Co jeść przed i po bieganiu?

Co jeść przed i po bieganiu?

To, że odżywianie jest równie ważne jak dobrze zaplanowany i dopasowany do naszych możliwości trening, bez względu na to czy celem jest zrzucenie zbędnych kilogramów czy życiówka na maratonie, wiemy. W takim razie, co jeść i kiedy? Ważne jest, żeby na bieganie nie wyruszyć z pełnym brzuchem i ostatni posiłek zjeść ok. 2 godziny przed treningiem. Jeśli biegasz rano, zjedz coś lekkiego np. banana albo wypij mały koktajl na bazie mleka roślinnego z bananem lub mango i łyżką kaszy jaglanej….

Czytaj dalej…Czytaj dalej…

Kobiece bieganie

Kobiece bieganie

Pomysł urodził się dawno temu, jednak przez długi czas wydawał mi się nierealny. Maratonu nie przebiegłam, 50 min na 10 km nie złamałam….  pojawiało się pytanie czy ja w ogóle mogę to zrobić. Taki amator jak ja. Dlaczego kobiece? Bo tematyka kobiet zawsze była mi bliska. Bo zależy mi na ruszeniu kobiet, które przeładowane nadmiarem codziennych obowiązków często nie potrafią znaleźć czasu dla siebie. Bo bieganie w grupie motywuje. Bo my kobiety musimy trzymać się razem. Bo w nas jest…

Czytaj dalej…Czytaj dalej…